Error installing SQL 2012 on Windows Server 2008 R2 Core Edition


sql2012 logo

Error installing SQL 2012 on Windows Server 2008 R2 Core Edition

Am incercat urmez pasii din cartea de la Microsoft 70-462 pentru instalarea de SQL 2012 pe un Windows Server Ccore 2008 R2.

Pe scurt montezi imaginea cu SQL 2012, si din CMD se ruleaza setup.exe cu ceva parametrii.

Pentru toate optiunile consultati http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms144259.aspx#Install – Install SQL Server 2012 from the Command Prompt.

Comanda arata ceva de genul:

Setup.exe /qs /action=install /features=sqlengine,is,conn /instancename=mssqlserver /updateenabled=False /sqlsysadminaccounts="Contoso\Kim_Akers" /Iacceptsqlserverlicenseterms

SQL 2012 poate fi instalat folosind linia de comanda dar pe un server core este obligatoriu folosirea parametrului ‘/qs’ (quiet simple).

Dupa cum spuneam foloseam un mediu de testare si nu am stat sa fac toate update-urile asa ca nu stiu daca acest comportament se intampla si pe o masina patch-uita la zi.

Versiunea de OS folosita:

SQLCore version

Dupa ce rulam comanda imi afisa eroarea de mai jos:

SQLCore 2

Calea catre log este %ProgramFiles%\Microsoft SQL Server\110\Setup Bootstrap\Log

SQLCore error

Nici logul acesta nu a fost de ajutor. Raspunsul l-am gasit pe forumuri mai exact aici.

Se pare ca problema ar fi din cauza ca lipseste o cheie din registrii care in mod normal ar fi prezenta. Cheia in cauza este ‘Uninstall’. Dupa ce am verificat, intradevar lipsea.

SQLCore reg

Imediat dupa ce am creat cheia respective am rulat din nou setup-ul si a mers fara probleme.

SQLCore 1

the end.

 

 

Leave a Reply

